Leadership & Management 3.0+ - JS Project

Warsztat: Management 3.0 - Agile Leadership Practices

Przyszłość zarządzania? To wg podejścia Management 3.0  kompetentne zespoły pracujące na zasadzie samoorganizacji, a nie w sztywnych strukturach hierarchicznych; to liderzy zarządzający systemem pracy, a nie „w starym stylu”  zarządzający ludźmi. To satysfakcja i zadowolenie pracowników i liderów, prowadzące do efektów biznesowych.

Jeśli chcesz być takim liderem i chcesz poznać zasady i techniki zarządzania  i przywództwa prowadzące do zaangażowania, motywacji, satysfakcji pracowników oraz do efektów biznesowych, to zapraszamy na warsztat „Management 3.0 – praktyki zwinnego przywództwa”.

Czytaj więcej...
Leadership & Management 3.0+ - JS Project

Warsztat: Skuteczne cele dla firmy i zespołu - OKRy w praktyce

OKR (Objectives Key Results) to system ustalania celów, określania ich kluczowych rezultatów oraz przeglądu realizacji. Stosowany w firmach Doliny Krzemowej (Google, LinkedIn) zdobywa coraz większą popularność w polskich biznesach (Allegro, OLX, Gazeta.pl)

OKRy definiują inspirujące cele, mierzalne rezultaty oraz konkretne akcje (np. projekty, inicjatywy lub zadania) umożliwiające uzyskanie rezultatów. Mogą być stosowane na poziomie firmy, jej obszarów biznesowych i/lub zespołu.

Czytaj więcej...
Leadership & Management 3.0+ - JS Project

Warsztat: Inteligencja emocjonalna w zespole i projekcie

Chcesz dowiedzieć się czym jest inteligencja emocjonalna i jakie są podstawowe kompetencje inteligencji emocjonalnej? Jak można ją rozwinąć i wykorzystać w zarządzaniu projektem, w szczególności w komunikacji projektowej i zarządzaniu konfliktem?

Taką  właśnie wiedzę oraz kompetencje zdobędziesz podczas warsztatu "Inteligencja emocjonalna w zespole i projekcie". Projekty jak i praca operacyjna to przede wszystkim praca ludzi i współpraca między nimi. Stąd też dla sukcesu projektu i prac operacyjnych nie wystarcza już znajomość procesów i technik zarządzania projektami i prostych technik zarządzania zespołem. Konieczna jest także, a może nawet przede wszystkim, znajomość ludzi, ich zachowań, emocji i odczuć oraz znajomość własnych zachowań i emocji. Konieczna jest więc inteligencja emocjonalna, konieczny jest emocjonalnie kompetentny zespół i lider.

Czytaj więcej...
Leadership & Management 3.0+ - JS Project

Warsztat: Erystyka i retoryka - przekonywanie bez pokonywania

Dobry menedżer i lider, elokwentny dyskutant jest w stanie szybko pokonać  swojego rozmówcę, udowodnić mu niższość i zmusić do przyznania racji. Podejścia takie, jak Management 3.0, servant leadership stawiają na współpracę, na partnerskie relacje pomiędzy liderem i zespołem oraz osobami, od których kooperacji zależy powodzenie i przyszłość firmy, czy projektu. W praktyce jednak w rozmowie, w sporze i dyskusjach niezwykle często jesteśmy bardzo konfrontacyjni i rywalizacyjni, choć cechy te niekoniecznie sprzyjają współpracy.

Czytaj więcej...

Znajdź nas na Facebooku!